2a behandlingen

2023-10-18 17 /10 2a behandlingen och jag får ett telefonsamtal mitt i behandlingen från min läkare Alexios Matikas som ger mig världens bästa besked gällande Datatatamografin som inte visar något tecken på spridning. Jag är så evigt tacksam och lättad och behandlingen känns som en baggis. Nu vet jag att den kan besegras och jag får så mycket styrka och hopp💪🙏.
1a dagen efter behandling och jag känner mig ok, inget illamående. Nu börjar håret falla av, ganska tidigt den här gången, bara 14 dagar från 1a behandlingen, men jag är mer förberedd den här gången, köpte mig en mössa igår och nu ska jag hitta en snygg turban, peruken har jag redan sen tidigare och den kom inte mycket till användning.
Facebook vänner överöser mig med lyckönsknigar och kärlek och det värmer enormt💟.
 
Mina bästa vänner kommer över på väg frå Väddö med helgens skörd av svamp, snacka om att vara lyckligt lottad!.
Hösten är här på allvar och det är så vackert!
 
 
 
2023-10-31 fem dagar efter andra behandlingen följer en febertopp och jag tvingas åka till KS för ytterligare två injektioner.
💔
När jag för första gången drabbades av cancer 2017 gick din x-fru Lill-Babs Svensson bort och när jag nu drabbas en andra gång får vi ta förväl av dig Lasse 19 oktober, så sorgilt och alldeles för tidigt😪
 
 
Nu ryker håret, den här gången inte lika dramatiskt
 

en fullsatt arena 40 tusen pers
 
I allt det tråkiga får jag uppleva mitt livs konsert med ikonen "Madonna".
Vi laddar på hotellet som vi bokat för natten
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp