Vinter 2022

Hemma i Sverige sen två veckor och går från sommar till vinter😱. Det har hunnits med mycket under veckorna hemma och vi har flyttat ut ur sonens lgh. som vi hyrt ett tag och han byter den och flyttar till större inom kort. Möblerna har vi nu flyttat till äldsta sonen i väntan på att vi byter vår egen lgh. till något mindre och billigare så att vi har något att återkomma till i Sverige. Jag bor hos mamma här hemma tills vidare. Hon bröt axeln för ca 1 månad sedan och har under första tiden behövt hemtjänst, nu hjälper jag henne tills hon har reahabiliterat. Ulf bor tills vidare hos äldsta sonen och dom är vana campare sen tidigare, på gott och ont😂. Jag stormtrivs i det nya huset i Italien som vi nu bott i ca 1 år, det är bara dom eländiga el och gasräkningarna som ställt till det sen början av ukraina kriget 
      
Firar 60 år med jordgubbstårta och mousserat till frukost👌
   
Tyvärr inte så många fikastunder med bästa vänninan i sommar!
 
Nya och gamla bekantskaper i Tropea
 
   
 
 En tid med mig själv under sommaren med fokus på min bok
     
 
Sesongen börjar gå mot sitt slut och en av dom sista dagarna på Stromboli 
  
 
Julen börjar närma sig
 
 
 Hemresa och flytt från Prästgårdsmarken
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp