2022

2022-02-10 Idag fyller en av mina bästa bardomsvänner 60år💝. Hon är först ut av oss fem som har hållit ihop sen lågstadiet!, hon firar i Sälen med Hundspann. Jag har min dröm om att åka till New York, får se hur det blir med det?. Min vän med hus på Gotland välkomnar oss alla dit i slutet på maj för ett gemensamt firande, får se även där hur det blir?. Det är inte mycket som jag kan planera idag, väntar på besked från Kammarrätten om resning och livet står på vänt kan man säga!. Julen är över och vi har gått in i ett nytt år. Vi har precis tagit bort alla corona restrektioner i Sverge och det är en stor lättnad🙏.Folkhälsomyndigheten hemställer regeringen om att häva klassificeringen av covid-19 som samhälls- och allmänfarlig sjukdom från och med 9 februari 2022.  Själv är jag nu fullvacinerad men fick den lindrigare varianten "omicron", som liknar en kraftigare förkylning som man överlever.  
    
Jul och nyår med familjen, bara dottern uteblev😪
 
 
 
 
 
Det hara varit så roligt att träffa bästa vänner och umgås med mamma igen sen jag kom hem!😊
Jag förbereder för Kammarrätten och lämnar över alla underlag personligen.
 
Allmänt | |
Upp