Sensommar

24-8-2022 Så har sommaren börjat närma sig sitt slut i allfall i Sverige. Här i Italien är vi mitt uppe i semestertider och stränderna är fortfarande barrikaderad av Italienare. Sommaren har gått väldigt fort som den oftast gör. Ulf och jag har varit här sen maj och Sebastian, yngsta sonen har varit med oss under tre veckor. Igår åkte Ulf tillbaka till sverige och jag är ensam, längesen sist och jag har nästan glömt känslan. Fortfarande finns ovisshet om framtiden och jag hoppas på besked snart, det finns väldigt mycket oro som jag har försökt skjuta tankarna på under sommaren. 

 
 En slagen hjälte nyligen anlänt från två dygn i Rom😴
Mycket spel har det blivit under tre veckor👌
 
 

 I år blev det en vända till den östra sidan "Soverato" med härliga långa, breda stränder!.
 
 
 Vi umgås en hel del med våra vänner från "NYC" Tomas och Phyllis.
Vi får smaka kanin för första gången😋
 
 
 
 
 
Vi firar 35 år av kärlek💞
 
Allmänt | |
Upp